També s’han presentat les webs dels col·lectius locals de la comarca.

El BLOC de la Safor-Valldigna ha presentat en roda de premsa la nova pàgina web (www.blocsafor.org), que conté al seu torn les pàgines dels diferents col·lectius locals. La web està dissenyada a partir del web nacional del partit i en ella primen els continguts audiovisuals, a banda de les notícies i comunicats del partit.

La secretària comarcal del BLOC, Pepa Izquierdo, ha indicat que “aquesta és una eina importantíssima per fer arribar la informació als ciutadans i ciutadanes de la comarca, tant des de l’executiva com des de qualsevol col·lectiu local. El BLOC és un partit que sempre ha apostat per potenciar polítiques on primen la transparència i la comunicació; per això, hem d’aprofitar les oportunitats que ens donen les noves tecnologies”.

Amb la web, donem un pas més per apropar-nos a la ciutadania. Volem que la gent participe, que ens done la seua opinió, que ens aporte suggeriments…, com ha explicat Pau Pérez, regidor del BLOC a Oliva. I és que el BLOC està aplicant els principis de la política denominada “de baix cap a dalt”. “Convertim els suggeriments i les idees de la gent en la nostra acció política”, afirma Izquierdo al vídeo de presentació. Amb aquestes paraules és ella l’encarregada de presentar la web des d’un vídeo a la pàgina de portada.

Sandra Cardona, membre de l’executiva comarcal, ha explicat que “la web inclou la possibilitat de fer comentaris a totes les notícies i notes de premsa, de manera que podem rebre’n l’opinió i es pot crear un debat interessant”. Hi ha habilitada una secció (Participa) on es proposen diferents maneres com la gent pot posar el seu granet d’arena a millorar el projecte. Les notícies es poden compartir per correu electrònic i difondre a través de 10 portals diferents d’Internet: La Tafanera, Menéame, Facebook, Twitter, etc. A més, “hem volgut pensar a fer un web accessible i còmode: per això, la grandària de la lletra es pot ampliar i les notícies es poden escoltar, ja que la web genera un mp3 de cada contingut escrit”.

La web està preparada per oferir comunicats, notícies i documents. A més, hem volgut primar el contingut audiovisual; les fotografies i l’aspecte gràfic és primordial per aconseguir una comunicació atractiva i agradable. A la web, els visitants podran trobar vídeos de rodes de premsa i actes del partit, a banda de documents sonors.

Finalment, Pepa Izquierdo ha volgut destacar que, entre els documents del portal, hi ha Fem Safor, fem país, el nou butlletí electrònic que es distribueix a través de la xarxa. En ell, els simpatitzants i militants de BLOC rebran les activitats, notícies, entrevistes i la tasca parlamentària del partit a les Corts Valencianes.