Compromís per la Safor-Valldigna vol fer públic el seu suport a l’alcalde de Tavernes, Jordi Juan, qui diumenge passat va ser víctima d’agressions físiques i verbals per part d’un regidor del PP de Favara, mentre participava a una revetlla a la capital vallera.

Compromís condemna qualsevol tipus de violència i recorda que, per damunt de les disputes polítiques o confrontacions d’idees, està el respecte i l’educació. “En una societat democràtica com la nostra, la política no pot ser mai pretext per a insultar, agredir o menysprear els qui pensen de diferent manera. Només des del diàleg es poden defensar les idees”.

La portaveu comarcal, Pepa Izquierdo, també lamenta que l’agressor, lluny de rectificar i demanar disculpes pel seu comportament, negue els fets denunciats i “s’invente falses acusacions. És per això, que tocaria demanar responsabilitats polítiques als dirigents del Partit Popular”. Compromís recorda que l’honestat és un altre dels principis que haurien d’acompanyar els càrrecs polítics.