El consell comarcal de Compromís per la Safor-Valldigna ha expressat el seu malestar i condemna davant la moció de censura presentada pel Partit Popular i per Karina Vercher. “Vercher, qui se suposa que hauria de representar els votants d’esquerres que l’han votada, donarà l’alcaldia a la dreta”. Des de Compromís també s’han preguntat amb el suport de qui actua la regidora Vercher. Actualment, Karina Vercher no compta amb el suport del seu partit, i forma part del grup EU, de manera cautelar, mentre el tribunal es pronuncie sobre esta situació.

Amb esta situació, la decisió adoptada pel Partit Popular i la regidora Karina Vercher aboquen a una situació d’incertesa l’Ajuntament de Tavernes. “I açò no s’entén si no és per l’afany de protagonisme, manca d’escrúpuls ètics. El PP està disposat a qualsevol cosa per aconseguir el poder que el municipi de Tavernes va dir a les urnes que no li corresponia.”