Les esmenes als Pressupostos Generals de l’Estat van ser rebutjades amb el vot negatiu del PP i l’abstenció d’UPyD.

La secretària comarcal de Compromís, Pepa Izquierdo, ha valorat de manera molt preocupant la reiterada negativa del PP i d’altres partits -com UpyD- a atendre les necessitats de la nostra comarca. “Hem de ser capaços d’explicar què ens juguem quan presentem propostes als Pressupostos Generals de l’Estat i què ens estan negant quan les tomben”.

I és que el diputat al Congrés, Joan Baldoví, defensà fins a 17 propostes de la Safor-Valldigna reivindicant inversions tan necessàries com el tren Gandia-Oliva-Dénia, l’alliberament de l’AP7, l’accés sud al port de Gandia, la construcció de l’EDAR de la Safor, l’adequació i millora del drenatge de la conca del riu Vaca, la compra de la platja de l’Auir o la regressió de les platges del sud de la comarca; en total, representen una inversió de més de 440 milions d’euros per a la nostra comarca.

PGE2015CompromisSaforrResultat

“Hem recollit les propostes poble a poble, els nostres col·lectius i els governs on estem són la corretja de transmissió per poder fer una proposta des de la Safor-Valldigna; “tenim un projecte clar de comarca i de país. Són propostes tangibles, que la gent pot valorar. La nostra funció és defensar els interessos valencians. Per això, demanem per la responsabilitat de qui en nega estes necessitats”.

Per a Izquierdo ha tornat a demanar per la responsabilitat dels diputats valencians de PP i UpyD, “perquè recorden qui els ha votat i que han de representar i defendre, com fa Baldoví, els interessos del poble valencià i no diluir-se i rendir-se a la disciplina de partit, una vegada arriben a Madrid”.