Juanfer Monzó: “Sempre he pensat que 12 anys era el màxim que cap persona hauria d’estar en el govern d’una institució, i ha arribat el moment de donar pas a la renovació”.

Joanfer

L’actual Alcalde de Potries, Juanfer Monzó, ha ratificat recentment davant el col·lectiu local de Compromís, la seua decisió de no presentar-se encapçalant la llista a les properes eleccions municipals. Aquest anunci no suposa en el fons cap novetat per a l’agrupació econacionalista de Potries, doncs Monzó ja va posar a disposició l’encapçalament de la candidatura electoral en les passades eleccions de 2011, tot i que es va considerar, per la unanimitat dels membres del grup, que es presentara a la reelecció.

Monzó, en aquell moment ja va manifestar que: “accepte de nou el repte de presentar-me per primera vegada a la reelecció, i ho faig amb gust, però el col·lectiu ha de tenir present que aquesta serà la última vegada que em presente, perquè crec que no es bò que les persones ens eternitzem en els càrrecs”. La candidatura de “Compromís per Potries” va obtenir en 2011 la reelecció per segona vegada de Monzó com a Alcalde de Potries, i la tercera legislatura d’alcaldia per a BLOC-Compromís al municipi.

D’aquesta manera, Juanfer Monzó, va traslladar al col·lectiu, en una reunió celebrada fa pocs dies, la seua decisió definitiva. Segons explicava: “Ja fa quasi 4 anys us vaig traslladar la meua opinió al respecte, i després de 8 anys d’Alcaldia i 12 a l’Ajuntament, ha arribat el moment de renovar la sàvia del projecte conjunt que tenim”; i continuava: “vivim temps de renovació, de noves idees, de noves formes, i aquells que estem compromesos amb la vida pública hem de donar exemple i donar pas a noves persones i nous projectes, que de ben segur aportaran una visió més neta, unes formes més actuals i unes ganes de treball verges i exultants, i això sempre serà bo per al col·lectiu de Compromís i per al poble”.

El col·lectiu local de Compromís deixa obertes totes les alternatives, doncs tal i com comentava el propi Alcalde: “és temps de canvi i hem d’estar oberts a les aportacions de noves perso