d3646633-7e52-4262-aefb-a463a00a863bUn nou regidor jove que prén possessió per entrar al grup municipal de Compromís per Almiserà.

El passat dimecres 26 d’octubre, Compromís per Almiserà renovava un dels seus regidors en la sessió extraordinària del plenari municipal. Pau Canet Banyuls va passar a formar part de la corporació municipal en substitució de Javier Dobaran, qui va deixar la seua acta de regidor per qüestions de caire laboral.

Pau és un jove de 21 anys que estudia el quart curs del Grau en Física a la Universitat de València. Una persona totalment compromesa amb el seu poble, però també amb la comarca i el País Valencià. Pau encara aquesta nova etapa amb molt d’optimisme i ganes de canvi; perquè, si bé Almiserà va ser un dels pobles on Compromís més va crèixer en representació municipal als comicis locals de 2015, aquest jove i les persones que l’acompanyen tenen la convicció ferma que el 2019 serà l’any decisiu per poder fer fora el govern municipal del Partit Popular.

Amb aquesta nova incorporació, el col·lectiu de Joves amb Compromís de la Safor-Valldigna aconsegueix crear un nexe més per tal que el jovent de la comarca diposite la seua il·lusió. Pau Canet es converteix en el cinquè regidor i altaveu jove a la Safor-Valldigna, amb Enric Escrivà (Oliva), Mónica Peiró (Rafelcofer), Carles Morant (l’Alqueria de la Comtessa) i Xavi Martínez (Almiserà). Una boníssima notícia que fa cada vegada més possible el pla que el col·lectiu jove de la comarca va establir en el seu últim congrés per reiniciar la seua activitat a les institucions amb polítiques en clau jove.

La Safor-Valldigna, a 27 d’octubre de 2016.