COMUNICAT.

L’executiva Comarcal del BLOC del Safor, mitjançant la seua secretària comarcal Pepa Izquierdo, emplaçarà dilluns vinent a les executives de PSOE i PP, per a una reunió per parlar sobre la taula la situació de la Mancomunitat, després de l’anunci de l’alcalde d’Arturo Torró de deixar Gandia fora de la Mancomunitat de Municipis de la Safor.

Izquierdo es posarà en contacte tant amb la secretària comarcal del PSPV-PSOE com amb el president del PP comarcal per emplaçar-los a una reunió on les executives plantegen els seus posicionaments.

Des del BLOC es considera que la decisió de Gandia, i les seus possibles conseqüències, és gravíssima i demana que els partits polítics, d’una vegada per totes, parlen clar. “Volem saber qui està a favor de la comarca i qui no, i si l’anunci de Torró compta amb el vistiplau del seu partit”.

“Ara és el moment de passar de les paraules als fets; cal assegurar el futur de l’ens comarcal”, ha conclòs Izquierdo.