Alfred Giner s’incorporà a la Junta de Govern de la Mancomunitat de Municipis de la Safor en representació la coalició BLOC-Compromís.

El nostre company Alfred Giner, Tinent Alcalde de l’Ajuntament de Vilallonga, s’ha incorporat a la Junta de Govern de la Mancomunitat de Municipis de la Safor, on estarà juntament amb els nostres alcaldes Àlvar Català i Tomàs Ferrandis.

Tal i com assenyalava Alfred, qui es mostrava molt content i agrait per poder col·laborar en la gestió d’esta institució i per la confiança dipositada, “els valencianistes sempre hem reivindicat les mancomunitats com un model de gestió més democràtic i pròxim al ciutadà front a l’estructura caduca i decimonònica de les diputacions“. I ara més que mai -afegia- “el camí que hauria de seguir qualsevol govern que afrontara de forma seria i rigorosa la modificació del règim local hauria d’anar en la línia d’impulsar fòrmules de gestió cooperativa entre municipis i altres administracions, com són les mancomunitats”.

“Apostar per les mancomunitats és fer-ho per modernitzar l’administració de forma seria, per avançar en la línia de més cooperació i col·laboració, no només entre pobles sinó també entre persones. Per prestar millors serveis públics i a menor cost aprofitant les sinèrgies de tots i per replantejar les administracions des de la base, des de les persones i no des de dalt”, ha remarcat Giner.