Compromís per la Safor-Valldigna i la Marina Alta llancen una campanya conjunta per tal de reivindicar l’oblidada infrastructura ferroviària, vital per al futur de les dues comarques veïnes.

Arran de l’arribada de l’AVE a Alacant, Compromís recorda les continues promeses incomplides de PP i PSOE sobre la construcció del tren Gandia-Oliva-Dénia i altres inversions en rodalies a tot el país: “Hui és un bon dia per recordar que no tot se soluciona amb l’alta velocitat i l’estat té altres deutes pendents en matèria d’infraestructures, com ara les línies de Rodalia Gandia-Oliva-Dénia, entre d’altres”.

És per aquesta raó, que els consells comarcals de Compromís per La Safor-Valldigna i La Marina Alta han iniciat hui dijous una campanya conjunta a les xarxes socials per reivindicar el tren. L’objectiu és que la ciutadania compartisca una imatge de dues persones que volen anar en tren des de les estacions de Gandia i Dénia a la comarca veïna i l’acompanyen del hàstag #vulleltrenGandiaDénia i hi expresse la seua opinió. “Volem fer veure que es tracta d’una reivindicació que afecte a la vida diària de les persones d’ambdues comarques, i que totes i tots ens hi veiem afectats per l’absència d’esta infraestructura”.

D’altra banda, Compromís també recorda aItres infrastructures comarcals oblidades com  el rescat del peatge de l’AP-7, “per obra i gràcia dels governs del PP, malgrat que a les Corts Valencianes ja ens hem manifestat en contra del manteniment dels peatges i eixa proposta nostra s’ha aprovat amb el suport de tots els grups parlamentaris. L’empresa concessionària ja ha tingut molts beneficis i ha amortitzat totes les inversions que ha pogut fer, i ara ja és l’hora de que tot aquell qui vulga puga circular lliurement pel País Valencià, sense pagar peatges”.