“Volem obrir-nos a tota la gent que vulga fer del Real un poble pensat per a les persones, que estimen el seu entorn i treballen per dignificar-lo”.

elreal01

Compromís pel Real va celebrar el passat divendres 13 de març una assemblea oberta on es va explicar la situació del grup, que està treballant la proposta d’un nou projecte de poble per al Real, i on les persones assistents van aportar les seues propostes per al municipi. Aquest projecte pretén marcar els objectius pels quals treballar, a mitjà i llarg termini, i constituir així una alternativa il·lusionant i necessària per al poble.

Els principals eixos inicials del projecte de municipi són:

1. Una política oberta i participativa.
  2. Un poble que es preocupa pel seu entorn natural.
  3. Una població integradora, solidària, tolerant, respectuosa i socialment justa.
  4. Economia sostenible i diversificada, que impulse la creació d’ocupació local.
  5. Urbanisme racional i equilibrat.
  6. Foment de la riquesa cultural inclusiva, i protecció i difusió del patrimoni.
  7. Educació: un major suport de la corporació local en l’educació pública.
  8. Sanitat: millora del servei d’atenció sanitària.

elreal02

Amb la idea de funcionar de la manera més oberta i participativa possible, es van donar a conèixer les eines que tota la població té a l’abast per a seguir compartint les seues propostes a través d’internet que giren al voltant del web elreal.compromis.net. La gent pot aportar propostes o denúncies geolocalitzant-les a propostes.compromis.net/elreal; i també, delimitant-les per àrees temàtiques a elreal.compromis.net/participa.

El divendres 27 de març hi haurà una segona assemblea oberta, on es continuaran decidint col·lectivament els detalls de la candidatura del grup, de cara a les properes eleccions. “Volem obrir-nos a tota la gent que vulga fer del Real un poble pensat per a les persones, que estimen el seu entorn i treballen per dignificar-lo. Per això, convidem la gent a les assemblees obertes i a formar part d’un projecte que ens ha d’il·lusionar, perquè marca un canvi en la manera de fer política al municipi”.