potries02

L’alcaldessa de Potries, Assumpta Domínguez, presidirà l’assemblea de regidors i regidores comarcal, acompanyada per Salvador Tur i Marta Signes.
Pepa Izquierdo: “estem renovant les ferramentes necessàries per poder encarar el canvi també a nivell local”.

potries03

Compromís Safor-Valldigna va aprovar una proposta d’aglutinar i dotar de les infraestructures necessàries per a una adequada gestió i explotació coordinada totes les iniciatives museístiques desplegades al llarg de la comarca. Un projecte que permeta dotar d’infraestructura adequada (tant material i tècnica com humana) per al reconeixement oficial de museu, que poguera optar als recursos disponibles per al manteniment de museus i investigació, tant en l’àmbit provincial i autonòmic com estatal i europeu.

A instàncies del col·lectiu de Potries, l’Assemblea de regidors i regidores de Compromís Safor-Valldigna reunida dissabte 25 de juliol a la localitat, aprovà que els Grups Municipals i a la Mancomunitat de Municipis de la Safor es promoga i s’inste a l’ens comarcal a l’elaboració d’un projecte-estudi sobre la creació i funcionament d’un museu comarcal de la Safor-Valldigna; així com sol·licitar a la Diputació de València i a la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport la implicació en aquest projecte i el compromís de suport institucional i econòmic al seu desenvolupament futur.

L’Assemblea va començar amb una recepció i visita a la Casa-museu cassoleria d’Ángel Domínguez, encapçalada per l’alcaldessa Assumpta Domínguez, que en va ser triada presidenta. L’acompanyen a la mesa Marta Signes (com a vocal), alcaldessa del Real de Gandia, i Salvador Tur, regidor de Piles, com a secretari. A l’assemblea foren presents el president de les Corts Valencianes, Enric Morera, que va cloure l’acte; Emili Altur, diputat provincial de Compromís; i Josep Miquel Moya, Director General d’Esports, a més de membres de l’executiva, per tal de planificar el treball conjunt amb les administracions provincial i autonòmic, des de l’àmbit local.

potries04

La portaveu comarcal, Pepa Izquierdo, ha explicat que “hem iniciat la legislatura del canvi al País Valencià i, a més, som presents a més municipis de la comarca que mai. Poble a poble, hem assolit una representació ben notable; els nostres regidors i regidores són les cares darrere de les quals hi ha molta més gent, que també ha fet possible que estigueu a l’Ajuntament representant el vostre veïnat. L’assemblea ens permet continuar treballant de manera coordinada, i renovar les ferramentes necessàries per poder encarar el canvi també a nivell local”.