Vicent Mahiques ha comunicat al col·lectiu local la seua negativa a complir amb el manament de l’assemblea local d’eixir-se’n del govern de majoria absoluta del PP i treballar des de l’oposició.

El Col·lectiu Local del BLOC del Real de Gandia ha comunicat a l’executiva comarcal la decisió presa per l’Assemblea Local d’encetar una nova etapa al si de l’Ajuntament del Real de Gandia. Esta decisió implica deixar les responsabilitats de govern que el regidor del BLOC-Compromís, Vicent Mahiques té delegades per l’alcaldia del PP, amb govern en majoria absoluta.

Per la seua part, l’encara regidor del BLOC-Compromís al Real de Gandia, Vicent Mahiques, ha comunicat al Col·lectiu Local la seua negativa a complir amb el manament de l’assemblea local de treballar des de l’oposició al govern de majoria absoluta del PP.

Davant d’este conflicte, l’executiva comarcal del BLOC de La Safor-Valldigna ha intentat mediar entre el regidor i el col·lectiu local per tal d’arribar a una solució. La mediació no ha estat possible per la negativa del Vicent Mahiques a reunir-se conjuntament amb l’assemblea local. A més, ja ha comunicat la seua intenció de no cedir l’acta de regidor, i de continuar en el govern de majoria absoluta del PP, com a regidor No Adscrit.

L’Executiva Comarcal del BLOC-Compromís lamenta profundament l’actitud del regidor del grup municipal BLOC-Compromís, Vicent Mahiques, alhora que vol mostrar tot el seu recolzament al col·lectiu local del Real de Gandia, al qual desitja encert i molta sort en esta nova etapa de treball pel seu poble, ara des de l’oposició al govern en majoria absoluta del Partit Popular. Tot esperant comptar novament amb grup municipal a l’Ajuntament del Real de Gandia a partir les properes Eleccions Municipals de 2015.