Anna Garcia i Rafa Ferrer són escollits com a portaveus de la nova organització.

coordinadoraJaC

El passat dissabte dia 11 d’octubre va tindre lloc, a la seu comarcal de Compromís per la Safor-Valldigna, el congrés constituent de Joves amb Compromís de la Safor-Valldigna, el primer a tot el país.

En el congrés, a què també van assistir Marta Sorlí i Lorenzo Cumba, secretaris d’Organització i de les Comarques del Nord de Joves del País Valencià-Compromís, es van votar els i les noves secretaries en les àrees de Comunicació, amb la tria de Carles Morant –encarregat especialment de la comunicació interna– i les adjuncions de Jesús Romero (que es farà càrrec de la comunicació en xarxes socials) i Abel Balbastre (cap de comunicació en premsa); Finances, sota la direcció de Mireia Fernàndez, qui també se’n fa càrrec en la Coordinadora Nacional de l’organització; al seu torn, Miquel Melis abastarà la Secretaria de Dinamització i Àngela Lledó, la d’Organització.

Per altra banda, es va estimar convenient integrar dues noves àrees: la Secretaria de Cultura i la Jurídica i de Drets Socials, amb Eva Ivars i Pau Cots al capdavant.

Finalment, es va escollir Rafa Ferrer i Anna Garcia per a la Secretaria General de l’entitat, tenint una vegada més el punt de mira en la complexa situació a la comarca. Segons els coportaveus, “la diversitat d’opinions dins de l’entitat ens permetrà assolir un nivell d’autocrítica major, cosa que ens permetrà teixir un discurs més contundent i funcionar d’una manera més compacta”.