El Casal Jaume I de la Safor-Valldigna a Gandia acull demà dijous, a les 20 hores, “Converses de futur: propostes per transformar el País Valencià”, a càrrec del mestre i investigador, Vicent Marzà. La portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Lorena Milvaques, presentarà l’acte.

Converses_de_Futur_GANDIA_27novembre

“Entre totes i tots hem de pensar i debatre propostes per treure a la nostra societat del forat on ens ha clavat el model antisocial i antivalencià del Partit Popular. Com podem reactivar l’economia? Com fem per lluitar contra l’exclusió social i la pobresa que afecta cada dia a més gent? Com podem reiniciar la democràcia i tornar-la a les persones?”.

Amb aquest objectiu es realitzarà demà, a partir de les 20 hores, al Casal Jaume I de la Safor-Valldigna, una xerrada-col·loqui, a càrrec del mestre, investigador i portaveu de Compromís per Castelló, Vicent Marzà. L’acte estarà conduit per la portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Gandia, Lorena Milvaques.

“Ens trobem a Gandia per parlar, debatre, consensuar i seguir teixint la xarxa d’idees necessària per tirar endavant aquest país entre totes i tots”.