Pepa Izquierdo: “volem ser capdavanters en obrir-nos a la societat mitjançant un sistema d’elecció que puga implicar la ciutadania”.

Gandia va acollir dimarts per la vesprada l’assemblea de Compromís de la Safor-Valldigna per tal de debatre el document que regularà el sistema de primàries de la coalició en futures comteses electorals.

La Comissió Executiva ha establert un període d’Audiència Pública fins el dia 15 de setembre de 2013 on, a títol individual o col·lectiu, es puguen fer arribar aportacions i propostes que servisquen per a l’elaboració definitiva del document de consens del que ha de ser el Reglament de Primàries de la Coalició. El document tècnic de primàries també serà accessible des de la web coaliciocompromis.net per a què qualsevol ciutadà puga realitzar propostes.

La militància i les persones simpatitzants de la comarca es van donar cita per tal de debatre el document i aportar-ne idees. “És un moment important per a nosaltres perquè volem fer partícep la gent, també en períodes com els de l’elecció de les candidatures”.